Lidhe alfabetin me tjerrin e gjyshes
Shkronjat e vendosura me radhë quhen alfabet. Alfabeti i maqedonishtes ka 31 tingull. Çdo tingull ka simbolin e vet që quhet shkronjë. Alfabeti shkruhet me shkronja cirilike të vogla e të mëdha.
profesoreshë e mësimit klasor Sonja Apostollovska-Trajkovska, profesoreshë e mësimit klasor Elena Maksimovska - mentore, profesoreshë e mësimit klasor Violeta Popovska
Fletë të formatit A3 ose gjysmë hameri, fletë me ngjyra, ngjitës, gërshërë, veglëri për të shkruar dhe tjerr.
Individuale
Qëllime
- Të aftësohet për t'i njohur simbolet e tingujve dhe për t'i lidhur me fjalë (nocioni i shkronjës).
- Të aftësohet për t'i shkruar shkronjat e shtypit.
Rezultate
- I njeh simbolet e tingujve dhe i lidh në fjalë (nocioni i shkronjës).
- I shkruan shkronjat e shtypit.
Aktiviteti i lojës
Për këtë aktivitet nevojiten fletë të formatit A3 ose gjysmë hameri, fletë me ngjyra, ngjitës, gërshërë, veglëri për të shkruar dhe tjerr.
Ky aktivitet kryhet së bashku me mësimdhënësin. Priten shiritat e fletëve me ngjyra, shkruhet shkronja e madhe dhe e vogël e shtypit. Shiritat duhet të palosen në formë cilindri dhe të ngjiten. Duhet të ngjiten në fletë me radhitje të përzier të alfabetit.
Aktiviteti luhet në mënyrë të pavarur për të mësuar ose përsëritur alfabetin. Nxënësi e kalon tjerrin nëpër shkronja sipas radhitjes së alfabetit. Në përpjekjet e para për të luajtur lojën, nxënësit do mësojnë radhitjen e shkronjave në alfabet dhe fitues do jetë nxënësi që ka shënuar saktë alfabetin
Përshtatja e aktivitetit për realizim (të mësuarit përmes lojës) me nxënësit me nevoja të veçanta arsimore
Kalimi i tjerrit mund t'i motivojë dhe t'i inkurajojë të gjithë nxënësit si dhe nxënësit me nevoja të veçanta arsimore dhe gjithashtu të praktikohet grupimi i drejtë i tingujve.