Lepurusha Limajana shkon në park
Kjo lojë synon t'i mësojë lojtarët të kryejnë operacione matematikore siç janë mbledhja dhe zbritja deri në 10 përmes lojës dhe argëtimit.Mësuesi ja lexon një përallë që udhëzon fëmijët në lojë. Ai u jep udhëzime lepuroshëve (nxënësve), për të cilat u jep kohë të caktuar për t'i kryer. Nëse një nxënës ka ndonjë dyshim, ai / ajo mund të shkojë në fushën e Kapelës Magjike dhe të kërkojë ndihmë që do ta ndihmojë studentin të mbledhë dhe të zbresë (shkopinj, fasule, etj.). Loja është synuar për fëmijë nga 6 deri në 8 vjeç.

Liljana Kostovska; Marija Veljanova; Jasna Gjorgievska; Natasha Boshkovska; Ilustim Katrina Nikollovska, Përkthim dhe lekturë: Agim Leka
Gërshërë; Letër; Pajisje për të shkruar; Mjete manipuluese; Zarfe
Në grupe, Punë në çifte
Qëllime
Nxënësit të mbledhin dhe të zbresin deri në 10.

Rezultate
Nxënësit mbledhin dhe zbresin deri në 10.

Aktiviteti i lojës
Përgatitja e një baze për të luajtur, bërja e një lepurushe nga një shabllon, pajisje për të shkruar, tregim, shkopinj për mbledhje, zarfe.
Secili nxënës merr një shabllon, një lepurushë, pajisje për të shkruar, letër dhe mjete manipulimi. Duke i dëgjuar me kujdes udhëzimet e tregimit, ai e lëviz lepurin nëpër fusha, i kryen detyrat e dhëna për të arritur tek caku.
Secili fëmijë merr një komplet për të luajtur lojën. Moderatori e lexon tregimin dhe kështu i udhëheq nxënësit nëpër lojë. Pritet që nxënësi të identifikohet me lepurushën. Me rëndësi: Pas çdo udhëzimi, mësuesi / ja u lë kohë të gjithë nxënësve për të përfunduar veprimtarinë. Nëse ndonjë nxënës nuk di se ku ta vendosë figurën, ai / ajo inkurajohet të shkojë në fushën kapela magjike për të marrë atje ndihmë dhe për të vazhduar lojën. Fuqia magjike e kapelës është fuqia e moderatorit. Gjithashtu në fushën me kapelë ata kanë mundësinë të përdorin mjete manipuluese që do t’ua lehtësojnë mbledhjen dhe zbritjen (të groshës, shkopinjve, etj.)