Domino kundërti
Aktivitet ideal për të inkurajuar shpirtin konkurrues midis nxënësve. Ajo ushqen lojën, në krahasim me të mësuarit tradicional, avancimin e njohurive, zbatimin funksional dhe rritjen e motivimit për përmbajtjen e mësimdhënies. Zhvillohet potenciali intelektual tek secili fëmijë dhe pasurohet fondi aktiv i fjalëve dhe fjalëve me kuptime të kundërta.
Nëse ju jeni autor i këtij aktiviteti, ju lutemi të na kontaktoni.
gërshërë; plasifikues; fletë për plastifikim
Punë në çifte
Qëllime
Niveli 1 dhe 2: - t’i lidhin imazhet e dhëna në mënyrë vizuale dhe akustike; - të organizohet mësimi (të zgjerohet dhe të nxitet dituria tek fëmijët); - ta përshpejtojë zhvillimin e karakteristikave individuale dhe kreativitetin tek fëmijët; - të kontribuojë në forcimin e punës në ekip; - të ndihmojë në zgjidhjen e problemeve themelore në komunikimin me të tjerët, përftimin e shkathtësive të reja, njohje dhe formim i një mendimi për situata dhe dukuri të ndryshme; - t'i inkurajojë të kultivojnë miqësi, kujdes për të tjerët, vetëkontroll dhe respekt për mendimin dhe qëndrimin e të tjerëve; -Niveli 3: - Të njihen me fjalët me domethënie të kundërta; - të kuptojnë domethënien e fjalëve; - të krahasohen fjalët me domethënie të kundërta.
Rezultate
Pasurimi i fondit aktiv të fjalëve, fjalë me domethënie të kundërt. - Respektimi i rregullave të dhëna: rregullat e dhëna duhet të respektohen që nga fillimi i lojës. - Zhvillimi i vëmendjes dhe perceptimit audio - verbal. - Zhvillimi i potencialit intelektual, me anë të lojës mundësohet zhvillimi i mbamendjes, përmirësohet përqendrimi dhe drejtohet vëmendja tek ajo që është e rëndësishme. - Nxitet fryma garuese midis nxënësve. Loja, përkundër të mësuarit tradicional, përparimi i diturive, zbatimi funksional dhe motivimi i shtuar për përmbajtjet mësimore.
Aktiviteti i lojës
Nxënësit marrin shabllone të gatshme, kartela me fjalë me kuptime të kundërta, i presin ato dhe më pas ndihmojnë në procesin e plastifikimit.
Arsimtari u shpjegon nxënësve rregullat e lojës, kartela me figura dhe kartela domino me fjalë dhe u jep udhëzime nxënësve. Lojën e fillon nxënësi i cili e gjen kartelën me fjalën ''fillim'', kartelën me fjalën fillestare, e lexon atë, e nxënësi tjetër e ndjek me vëmendje dhe e kërkojnë fjalën e kundërt nga ajo e thëna nga nxënësi. Loja vazhdon deri në kartën e fundit. Në pjesën e fundit arsimtari ua kumton përfundimet, cili nxënës ka treguar rezultate më të mira në mënyrë të pavarur.
Në lojë marrin pjesë dy lojtarë, të cilët, pasi të tërheqin kartelën fillestare, në bazën e të dhënave gjejnë kartën tjetër dhe e radhisin sipas parimit domino.