Математички тобоган
Математички тобоган преку кој учениците ќе ги зголемат своите компетенции за собирање до 20 на забавен и несекојдневен начин.
Костова Цанка, Зорица Милкова, Милица Кабранова
Прилог 1
Индивидуална
Цели
- Да ги знае сите парови чиј збир е 10 и тоа го поврзува со собирање
- Да почне да собира двоцифрен со едноцифрен број до 20.
Резултати
- Ги знае сите парови чиј збир е 10 и тоа го поврзува со собирање
- Почнува да собира двоцифрен со едноцифрен број до 20.
Игровна активност
Играта се игра во училница. Претходно се изработува математичкиот тобоган и се обезбедуваат сите дополнителни ресурси од страна на наставникот (прилог 1).
На тобоганот има три проѕирни прозорчиња. На секое од нив се прикачува цифра и соодветен знак за собирање. Учениците со помош на топчиња го откриваат збирот на двата броја (прилог 2).
Наставникот по претходно утврден редослед повикува по еден ученик кој добива различни цифри за кои со помош на топчиња треба да го открие збирот. Цифрите се применуваат за секој ученик посебно. Играта трае додека не излезат сите ученици.
Приспособување на активноста за спроведувење (учење преку игра) со ученици со посебни образовни потреби
Играта може да ја играат и ученици со посебни образовни потреби со насочување од страна на другарче, наставник или образовен асистент.