Камишибаи - вртиме приказна јас и ти!
Оваа активност и покрај надоградбата на вокабуларот исто така овозможува и визуелна имагинација и создавање на приказна по хронолошки редослед. Ова се овозможува така што на ученицте им се доделени слики и зборови кои треба да ги подредат на јаженце. Имаат опција да ги подредат најпрво сликите па според нив да ги наредат зборчињата или обратно, да ги наредат прво зборчињата, па потоа сликите. Активноста е наменета за деца од 6 до 10 годишна возраст.
Хилда Димитриевска, Станче Штерјовска, Габриела Тодоровиќ; Илустрација: Катерина Николовска; Превод и лектура: Агим Лека
Картон; Ножици; Лепило во стик; Дрвени бои или фломастери; Коноп; Штипки
Индивидуална, Работа во парови
Цели
Да се поттикне детето кон активно слушање; Да се оспособи за градење на приказна припазувајќи го редоследот на настаните; Да се оспособи детето да чита разбирливо со почитување на употребените интерпункциски знаци; Да се оспособи да извлекува заклучоци, да генерализира и да идентификува едноставни модели.
Резултати
Детето ги поврзува елементите за градење на приказна; Детето внимателно ја следи приказната со можност за анализа; Детето чита гласно и јасно, со правилна дикција и артикулација на гласот.; Детето стекнува основни сознанија за растенијата и за функцијата на деловите од растението.
Игровна активност
Камишибаи е уметност на слики што зборуваат, се движат и раскажуваат приказна. Камишибаи може да се примени на секој наставен предмет, особено на помала возраст кога децата многу полесно ги примаат визулените информации. Наставникот подготвува осум слики на големина А3 коишто подоцна учениците ги бојат и седум ленти со текст кои учениците подоцна ги лепат на опачината од соодветната слика.
Преку разговор и упатства на децата им се објаснува начинот и постапката на играта. Наставникот координира со активноста и помага доколку има потреба. Децата се мотивираат со пофалби и аплауз на крајот од приказната.
Камишибаи - вртиме приказна јас и ти, се игра индивидуално (на помала возраст учениците ги бојат сликите, а наставникот ја чита приказната), и во група (група од 6 до 8 ученици ги бојат сликите и ги делат улогите за читање). *се приспособува според возраста на децата.