Игрa со камчиња
Камчиња, математика и логика - одлична можност за натпревар и учење!

Соња Чаловск; Весна Пецева Графички дизајн: Катерина Николовска; Лектура: Јана Михајловска; Превод: Агим Лека
Камчиња(12); темпери/фломастери/маркери.
Индивидуална
Цели
Целта е кај детето да се развива логичкото мислење.

Резултати
Детето ги предвидува работите кои следуваат.

Игровна активност
Подготовка на камчиња за игра (количина: 12). Камчињата не мора да бидат во иста форма, треба да бидат приближно иста големина. На нив се цртаат одредени знаци за 2 играчи (6 исти знаци за едниот, 6 исти знаци за другиот). На пример, на едните се цртаат бубамари, на другите цвет, може форми или нешто друго по избор на децата. На еден картон се исцртува шема од 9 полиња (две паралелни хоризонтални и две паралелни вертикални линии - како тараба).
Секој играч избира со кои камчиња ќе игра и сите 6 ги става пред себе. Нацртаната табла со шемата се става меѓу играчите и играта започнува. Секој играч става по едно камче со знак во поле кое ќе го избере, со цел да спои 3 камчиња во една линија (која било која, вертикално, хоризонтално и дијагонално).
Преку бројалка се одредува кој ќе ја започне играта. Првиот играч го става камчето со знак во едно од деветте полиња, а по него другиот играч. Играта трае сè додека еден од играчите не спои три камчиња со својот знак во линија.