Целите на активноста се децата да се поттикнат кон воочување, препознавање и именување на круг, квадрат и триаголник. Наменета за индивидуална работа и работа во парови, работата во парови развива карактеристики на солидарност и емпатија кај децата.

Илустрација на игровна активност
Прегледи: 1496
Оцена:
Автор(и):

Филис Муфти; Весна Јорданоска; Венера Јоноска; Марина Тодоровска Петровска

Проверено со: Соња Чалоска
Материјали:

Цилиндар од картон (од брисачи за раце) шпатули дрвени и дрвени штипки, фломастери во боја

Форми на работа:

Индивидуална, Работа во парови

Програмски подрачја - Аспекти на развој/Наставни предмети
Подаспект на развој
Учесници во активноста:
Воспитувач
Локација:
Домашни услови, Просторија за учење (занимална)
Време за подготовка:
10 минути
Време на реализација:
15 минути
Возраст - Развоен период:
4-6 години
Карактерни вредности:
истрајност, соработка